Κυριακή
28 Απριλίου 2024

ΗΣΑΠ: Οι καταθέσεις των εργαζομένων που σοκάρουν – Πώς εγκατέλειψαν το βαγόνι

Ελλάδα

Μετά το βίντεο στο οποίο φαίνονται οι εργαζόμενοι που πέφτουν σαν σακιά από τον συρμό του ΗΣΑΠ που δεν είχε φρένα, προκειμένου να σωθούν, και χτυπούν στις γραμμές, στο φως έρχονται οι σοκαριστικές καταθέσεις των ανθρώπων που βγήκαν από το νοσοκομείο.

Μέσα σε διάστημα ενός λεπτού, οι τρεις από τους 5 εργαζόμενους που βρίσκονταν πάνω στο βαγονέτο του ΗΣΑΠ πήδηξαν στο κενό για να σωθούν. Οι σκηνές που κατέγραψε το κλειστό κύκλωμα και αποκάλυψε το MEGA «παγώνουν» το αίμα.

Ο πιο έμπειρος από όλους, ο 40χρονος Πέτρος, ήταν αυτός που θυσιάστηκε για τους συναδέλφους του. Τους είχε καθοδηγήσει για να εγκαταλείψουν το βαγόνι όταν φτάσει στην αποβάθρα. Ήταν ο εργοδηγός και προσπαθούσε να σταματήσει την ανεξέλεγκτη πορεία του.

Ήταν όμως αδύνατον. Τα φρένα ήταν σπασμένα από τον σταθμό της Κηφισιάς. Η κατάθεση του Κροάτη τεχνικού είναι αποκαλυπτική.

«Το τρένο πήγαινε με όλο και πιο μεγάλη ταχύτητα. Μετά το Μαρούσι καταλάβαμε ότι δεν έχουμε καθόλου φρένα. Ξαφνικά, ο Έλληνας που ήταν στο βαγόνι μας και τον έλεγαν Πέτρο, μας είπε να πηδήξουμε».

Ο πρώτος εργαζόμενος, αφού βουτά στο κενό, χτυπά στην κολόνα της αποβάθρας και καταλήγει στις γραμμές. Τον πλησιάζει ο συνάδελφός του που πήδηξε κι αυτός χωρίς να πάθει το παραμικρό για να δει αν είναι καλά.

Ένα λεπτό αργότερα, στον σταθμό του Ηρακλείου, ένας τρίτος εργαζόμενος πηδά στην αποβάθρα και πέφτει με το κεφάλι πάνω στις γραμμές, μένοντας για κάποια λεπτά ακίνητος.

«Από το ατύχημα έχω πάθει αμνησία και δε θυμάμαι τίποτα. Θυμάμαι πράγματα δύο μέρες πριν το ατύχημα μόνο. Δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα σχετικά με το συμβάν. Συνήλθα μετά από πολλές μέρες, είχα χτυπήματα στο κεφάλι και έμεινα αρκετές μέρες στο νοσοκομείο», συμπληρώνει ο τεχνικός.

Ο 40χρονος εργοδηγός δευτερόλεπτα αργότερα αποφάσισε να εγκαταλείψει το τρένο. Δεν κατάφερε όμως να βρεθεί πάνω στην αποβάθρα.

Έπεσε στο κενό μετά τον σταθμό του Νέου Ηρακλείου, χτύπησε αρχικά σε τσιμεντένια κολόνα εκτός αποβάθρας και κατέληξε σε δέντρο.

Μέσα στο βαγόνι έμεινε μόνο ένας Έλληνας τεχνικός. Έτρεξε στην πίσω πλευρά λίγο πριν γίνει η σύγκρουση με συρμό του ΗΣΠΑ που είχε τοποθετηθεί για να ανακόψει την τρελή του πορεία.

«Εγώ δεν πήδηξα από το βαγόνι, μπήκα κάτω από το κάθισμα, κουλουριάστηκα και περίμενα. Μετά από κάποιο διάστημα κατάλαβα ότι έγινε σύγκρουση του συρμού μου με κάτι».

Όπως αποκάλυψε το MEGA, το πόρισμα της τραγωδίας αναφέρει ότι τόσο το κύριο όσο και το εφεδρικό σύστημα πέδησης, δε δούλεψαν, με αποτέλεσμα η λοκομοτίβα να μην μπορέσει να σταματήσει παρά τις προσπάθειες του χειριστή της.

Σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες δεν είχε γίνει σωστή συντήρηση. Η τοποθέτηση του συρμού για να πέσει πάνω του η μηχανή και να σταματήσει, δεν προβλέπεται από κάποια διαδικασία αλλά ήταν αυτοσχεδιασμός της τελευταίας στιγμής από 3 – 4 ανθρώπους που ήταν εκείνη την ώρα στο κέντρο του δικτύου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μεγάλη Εβδομάδα με νέο «κύμα» αφρικανικής σκόνης και μπόρες – Με τι καιρό θα κάνουμε Πάσχα

Ξεκινά η Μεγάλη Εβδομάδα από τη Δευτέρα 29 Απριλίου και πολλοί αγωνιούν για τον καιρό θα ταξιδέψουν αυτές τις μέρες, αλλά και με τι καιρό θα ψήσουν το Πάσχα. Ο μετεωρολόγος, Τάσ...

Εξαρθρώθηκε σπείρα που έκλεβε ΙΧ και σπίτια στην Αττική - Λεία πάνω από 146.000 ευρώ

Η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Δυτικής Αττικής προχώρησε στην εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στις κλοπές ΙΧ, τα οποία στη συνέχεια χρησιμοποιούσα...

Φόρτωση άρθρων...