Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Ήταν δίκαιο (;) έγινε πράξη!

Ελλάδα

Η κα Περιστέρα Μπαζιάνα είχε διαβεβαιώσει στο παρελθόν ότι ουδεμία ρύθμιση την αφορά προσωπικά ως προς την πανεπιστημιακή της πορεία της όμως η εξέλιξή της τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με το ΦΕΚ της Μεγάλης Δευτέρας δείχνουν έναν μεθοδευμένο σχεδιασμό.

Μια απλή καταγραφή των τελευταίων 8 ετών δίνει την εικόνα μια ζηλευτής εξέλιξης. Η συνομήλικη του Πρωθυπουργού, κα Μπαζιάνα ξεκίνησε ως καθηγήτρια πληροφορικής σε Γυμνάσιο (ΠΕ 19).

Και η συνέχεια έχει ως εξής:

- Επί Πρωθυπουργίας του Γ. Παπανδρέου, η τότε υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, υπογράφει την πρώτη απόσπαση της κ. Μπαζιάνα στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.

- Το 2013, ο τότε υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος ανανεώνει την απόσπασή της στο ΕΜΠ και μάλιστα δύο φορές.

- Το ίδιο έπραξε και ο διάδοχός του Ανδρέας Λοβέρδος, ενώ με την ανάληψη της πρώτης φορά Αριστερά κυβέρνησης, ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς μεριμνά για την διατήρηση των αποσπάσεων στο ΕΜΠ.

- Τον Αύγουστο του 2016, η κ. Μπαζιάνα, κάνει αίτηση προκειμένου να διδάξει, ως συμβασιούχος Πανεπιστημιακός στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και επιλέγεται από το Ίδρυμα διαθέτοντας τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντας που έχει αποκτήσει καθώς και την απαραίτητη διδακτική προυπηρεσία σε ΑΕΙ, δηλαδή στο ΕΜΠ

- Το ίδιο έτος το υπουργείο Παιδείας περνά σειρά διατάξεων μέσω των οποίων δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας να γίνουν ΕΔΙΠ και ΕΕΠ στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Με τροποποίηση του νόμου το 2017 δίνεται η δυνατότητα να συσταθούν και θέσεις στα ΑΕΙ για να μεταταγούν οι εκπαιδευτικοί (άρθρο 33 του 4386/2016-Μάιος 2016). Επίσης δίνεται η δυνατότητα σε υπηρετούντες στα Α.Ε.Ι. μόνιμους και με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπάλληλοι, στην κατηγορία Ειδικού Τεχνικού Επιστημονικού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) (άρθρο 66 του 4415/2016 Σεπτέμβριος του 2016).

- Με το ΦΕΚ 496/Γ/2017 του Μαΐου 2017, η κα Μπαζιάνα μετατάσσεται, και γίνεται διοικητική υπάλληλος στο ΕΜΠ, βάσει των μεταβατικών διατάξεων της κινητικότητας (αρθ. 18 του ν. 4440/2016).

Ως επιστέγασμα όλων των παραπάνω τη Μεγάλη Δευτέρα το ΦΕΚ 1225 εντάσσει την κ. Μπαζιάνα σε οργανική θέση της κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) και σε μόνιμη θέση της Α Βαθμίδας, ΠΕ κατηγορίας του Τομέα «Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών» του ΕΜΠ.

Του Τάσου Ευαγγελίου

ΠΗΓΗ: LIBERAL.GR

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νέοι αυστηροί κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια: Καθολική απαγόρευση για τους κάτω των 17

Νέες ρυθμίσεις για την ασφαλή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών εισάγονται με διατάξεις που περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας με τίτλο ...

Λιβαδειά: Νεκρή μητέρα λίγο μετά τον τοκετό

Τραγωδία εκτυλίχτηκε στη Λιβαδειά με μία 35χρονη μητέρα να αφήνει την τελευταία της πνοή λίγο μετά τον τοκετό. Πριν από λίγες ημέρες μία 36χρονη γιατρός στη Λέσβο έχασε τη ζωή της ...

Φόρτωση άρθρων...