Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Καισαριανή: Έκρηξη σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ

Ελλάδα

Έκρηξη σημειώθηκε το πρωί σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ στην Καισαριανή. Το περιστατικό συνέβη στην συμβολή της Λεωφόρου Υμηττού με την Φορμίωνος με αποτέλεσμα να υπάρξει διακοπή ρεύματος.

Λόγω του ότι δεν λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες, στο σημείο έχει προκληθεί μποτιλιάρισμα. Σύμφωνα με την ΕΡΤ1, δεν υπήρξε τραυματισμός ενώ ο χώρος αποκλείστηκε από την Αστυνομία και έχουν σπεύσει δυνάμεις της Πυροσβεστικής.

Επί τόπου βρίσκεται κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να ελέγξει τι έχει συμβεί.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...