Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Καταγγελία για την τραγωδία στα Τέμπη: «Την ώρα του δυστυχήματος είχαν πάρτι στον σταθμό στη Λάρισα»

Σε μία απίστευτη καταγγελία που αν μη τι άλλο δημιουργεί προβληματισμούς προχώρησε δικηγόρος πολυτραυματία από το δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δικηγόρος πολιτικής αγωγής ενός από τους πολυτραυματίες, που ήταν στο δεύτερο βαγόνι και σώθηκε εκ θαύματος ανέφερε ότι του έδωσαν μία πληροφορία, κάτοικοι της περιοχής που είναι ο σταθμός του ΟΣΕ στη Λάρισα, πως το μοιραίο βράδυ, μετά από την αναχώρηση του τρένου, άκουγαν μουσικές μέσα από τον σιδηροδρομικό σταθμό.

«Την ώρα που έγινε το ατύχημα ακούγονταν τραγούδια και χαρές από το σταθμαρχείο της Λάρισας. Μετά που αναχώρησε το τρένο, μόλις έφυγε από την περιοχή δικαιοδοσίας του σταθμάρχη, άρχισαν οι μουσικές […] Φαίνονταν ότι ήταν σε εύθυμη κατάσταση», ανέφερε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Βοιωτία: Πυρκαγιά σε αγροτοδασική έκταση στον Ορχομενό – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

Φωτιά ξέσπασε αργά το μεσημέρι στον Ορχομενό Βοιωτίας. Στο σημείο έχουν σπεύσει και επιχειρούν 36 πυροσβέστες με 2 ομάδα πεζοπόρων της 4ης ΕΜΟΔΕ και 13 οχήματα, ενώ από αέρος ρίψει...

Φόρτωση άρθρων...