Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Κέρκυρα: Έπεσε γυναίκα από τον δεύτερο όροφο πολυκατοικίας

Ελλάδα

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένη μία γυναίκα, η οποία, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, έπεσε από τον δεύτερο όροφο πολυκατοικίας, στην περιοχή του Ύψου, στην Κέρκυρα.

Στο σημείο έχουν σπεύσει οχήματα της αστυνομίας και της πυροσβεστικής, καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, που μετέφερε την γυναίκα στο Νοσοκομείο Κέρκυρας.

Διενεργούνται έρευνες, προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια της πτώσης της άτυχης γυναίκας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Πέραμα: Ρομά έβγαλε όπλο σε οδηγό λεωφορείου επειδή δεν σταμάτησε στη στάση που ήθελε

Ένα ιδιαίτερα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες (24/6) το βράδυ στη γραμμή 442 (Νίκαια – Πέραμα), όταν επιβάτης φέρεται να απείλησε οδηγό λεωφορείου και να έβγαλε όπλο μέσα στο όχ...

Φόρτωση άρθρων...