Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Κορινθία: Αγοράκι 1,5 έτους έπεσε από μπαλκόνι – Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Παίδων

Ελλάδα

Στο κενό από τον πρώτο όροφο του σπιτιού του έπεσε ένα αγοράκι 1,5 έτους στο Ζευγολατιό Κορινθίας. Όπως αναφέρει το korinthostv.gr η ζωή του παιδιού δεν διατρέχει κίνδυνο.

Άμεσα στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, που παρέλαβε το παιδί και το μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου. Εκεί, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του στο Νοσοκομείο Παίδων ”Αγία Σοφία”.

Το 1,5 ετών αγοράκι συνόδευσε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μέχρι το νοσοκομείο Παίδων ο αναισθησιολόγος του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το παιδί νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πώς δρούσε το κύκλωμα με τις ρευματοκλοπές που «χάκαρε» τους μετρητές - Ζημιά πάνω από 9 εκατ. ευρώ

Ανακοίνωση με λεπτομέρειες για τον τρόπο δράσης του κυκλώματος ρευματοκλοπών που εξαρθρώθηκε εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία. Όπως αναφέρει, συνολικά έχουν συλληφθεί πέντε άτομα, ε...

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...