Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Κως: Πτώση οχήματος στο λιμάνι – Στο νοσοκομείο ο οδηγός

Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα στο λιμάνι της Κω. Αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του και κατέληξε σε βραχώδη περιοχή.

Ο 65χρονος οδηγός, που ήταν και ο μοναδικός επιβαίνων, απεγκλωβίστηκε άμεσα από στελέχη του Λιμενικού Σώματος και διακομίστηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Σύμφωνα με τις Αρχές, δεν υπήρξε τραυματισμός, ενώ δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση από την πτώση του οχήματος. 

Η απομάκρυνση του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε με γερανοφόρο όχημα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...