Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Κρήτη: Ζητούσαν λεφτά από ιδιοκτήτες καταστημάτων για να μην τους βεβαιώσουν πρόστιμα

Στη σύλληψη δύο υγειονομικών υπαλλήλων έχει προχωρήσει η Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων στην Κρήτη. Οι συλλήψεις έγιναν κατά τη διάρκεια επιχείρησης που είναι σε εξέλιξη από το πρωί.

Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομία, οι δύο υγειονομικοί συνελήφθησαν με βάση εντάλματα σύλληψης που εκδόθηκαν σε βάρος τους για έκνομες ενέργειες που αφορούν στην εκτέλεση των καθηκόντων τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αστυνομία, οι δύο υπάλληλοι, που υπηρετούν στην Υγειονομική Υπηρεσία της Περιφέρειας Χανίων, κατηγορούνται ότι χρηματίζονταν για να μη βεβαιώσουν πρόστιμα σε επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, όπως εστιατόρια, καφετέριες κλπ.

Συγκεκριμένα, προσέγγιζαν ιδιοκτήτες καταστημάτων στα οποία διαπίστωναν παραβάσεις και τους ζητούσαν χρηματικά ποσά προκειμένου να μη βεβαιώσουν τις παραβάσεις αυτές που προέβλεπαν πολύ μεγαλύτερα πρόστιμα, ενώ έκαναν και προσχηματικούς ελέγχους.

Μέχρι τώρα έχουν διαπιστωθεί έξι περιπτώσεις χρηματισμού σε βάρος των υπαλλήλων, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται και μετά την ολοκλήρωση τους θα γίνουν ανακοινώσεις για την υπόθεση από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Διέρρηξαν σπίτι και πήραν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Έρευνες της Αστυνομίας βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη ή των δραστών που φέρονται να διέπραξαν διάρρηξη σε κατοικία στην περιοχή του Φαληρακίου Ρό...

Φόρτωση άρθρων...