Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Θρίλερ στην Ξάνθη: Βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι– Συνελήφθη η μητέρα

Ελλάδα

Θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ξάνθη, όπου εντοπίστηκε νεκρό ένα βρέφος σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό της περιοχής.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, συνελήφθη η μητέρα του βρέφους για έκθεση σε κίνδυνο.

Μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες για την αιτία θανάτου του νεογέννητου, με τις Αρχές να έχουν παραγγείλει τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής, προκειμένου να διαλευκανθεί υπόθεση και να διαπιστωθεί εάν το βρέφος γεννήθηκε νεκρό ή συνέβη κάτι μετά τον τοκετό.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νέοι αυστηροί κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια: Καθολική απαγόρευση για τους κάτω των 17

Νέες ρυθμίσεις για την ασφαλή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών εισάγονται με διατάξεις που περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας με τίτλο ...

Δολοφονία στην Καλλιθέα: Παραδόθηκε ένας από τους εμπλεκόμενους στη φονική συμπλοκή

Ένας από τους εμπλεκόμενους στην φονική συμπλοκή στην Καλλιθέα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ενός 15χρονου, παραδόθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Αστυνομία, συνοδευόμ...

Φόρτωση άρθρων...