Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Ουκρανία: Ξεκίνησε το κομβόι των Ελλήνων από τη Μαριούπολη

Συνεχίζεται η αγωνία για τους Έλληνες που βρίσκονται στην Ουκρανία. 

Η αυτοκινητοπομπή με Έλληνες δημοσιογράφους, κατοίκους της περιοχής και μέλη του Γενικού Προξενείου ξεκίνησε λίγο μετά τις 11 πρωί, 

προκειμένου να έρθουν στην Ελλάδα.

Η απόσταση που θα διανύσουν είναι πολύ μεγάλη, σχεδόν 1.000 χιλιόμετρα και στόχος είναι να γίνει η μετακίνηση όσο το δυνατόν με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, η Νίνα Τοπάλοβα είπε ότι «περίπου 20 αυτοκίνητα περιμένουν να φύγουν από τη Μαριούπολη, καθώς μας το επέτρεψε η ρωσική πλευρά. Περιμένουμε να φύγουμε».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πανελλήνιες Εξετάσεις: Οι εκτιμήσεις ανά πεδίο για τις βάσεις εισαγωγής – Τα μόρια στις περιζήτητες σχολές

Μια πρώτη ασφαλή εκτίμηση για την πορεία των βάσεων εισαγωγής στα πανεπιστήμια για το ακαδημαϊκό έτος 2026-27 γίνεται μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών και των στατιστικών στοιχε...

Φόρτωση άρθρων...