Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Κυριάκος και Μαρέβα στην πρεμιέρα της "Ηλέκτρας" στο Στ.Νιάρχος (Photos)

Ελλάδα

Στην πρεμιέρα της εναρκτήρια παράστασης "Ηλέκτρα" του Ρίχαρντ Στράους, στο Κ.Π. Σταύρος Νιάρχος, βρέθηκε εχθές το βράδυ το ζεύγος Μητσοτάκη, μαζί με πλήθος κόσμου.

Την παράσταση παρακολούθησαν επίσης ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, η υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου, ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος, η Ολγα Κεφαλονιάννη, η Ντόρα Μπακογιάννη με τον Ισίδωρο Κούβελο, υπουργοί, βουλευτές, θεατράνθρωποι, επιχειρηματίες, κ.α.

Η «Ηλέκτρα» παρουσιάστηκε σε μουσική διεύθυνση Βασίλη Χριστόπουλου, σκηνοθεσία - σκηνικά Γιάννη Κόκκου.

 

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...