Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Λάρισα: Έσπασαν τη τζαμαρία του σιδηροδρομικού σταθμού του ΟΣΕ (Video&Photos)

Επίθεση με πέτρες έγινε το βράδυ της Τετάρτης στον σιδηροδρομικό σταθμό του ΟΣΕ, στη Λάρισα.

Περίπου 20 άτομα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, τα οποία αποσχίστηκαν από την πορεία για τα Τέμπη και κινήθηκαν προς το κτίριο, εκτόξευσαν πέτρες, με αποτέλεσμα να σπάσουν τη τζαμαρία, σύμφωνα με το thesstoday.

Μερίδα του κόσμου αποδοκίμασε τους κουκουλοφόρους, υποστηρίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο αμαυρώνεται ο συμβολισμός της κινητοποίησης, στη μνήμη των 57 θυμάτων.

Λάρισα: Έσπασαν τη τζαμαρία του σιδηροδρομικού σταθμού του ΟΣΕ
Λάρισα: Έσπασαν τη τζαμαρία του σιδηροδρομικού σταθμού του ΟΣΕ
Λάρισα: Έσπασαν τη τζαμαρία του σιδηροδρομικού σταθμού του ΟΣΕ

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μύκονος: Μεγάλη επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών – Πέντε συλλήψεις

Μεγάλη επιχείρηση της Αστυνομίας βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί στη Μύκονο. Έμπειρα στελέχη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος μετά από έρευνες έφτασαν στην ...

Φόρτωση άρθρων...