Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Μαγνησία: 42χρονος πέθανε μέσα σε λίγες ώρες από μικρόβιο

Ελλάδα

Στο πένθος βυθίστηκε το Στεφανοβίκειο Μαγνησίας από τον αιφνίδιο θάνατο 42χρονου άνδρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του TheNewspaper.gr ο άτυχος άνδρας είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο Βόλου με έντονους πόνους στο στομάχι. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες κόλλησε μικρόβιο με αποτέλεσμα να κριθεί αναγκαία η επέμβαση των γιατρών.

Στο χειρουργείο όμως υπέστη τρεις ανακοπές καρδιάς και παρά τις προσπάθειες τους γιατρών κατέληξε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φωτιά στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη - Ισχυρές δυνάμεις στην περιοχή

Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Τετάρτης, 24/6, στον Ασπρόπυργο, σε χαμηλή ξερή βλάστηση πάνω από την λίμνη Κουμουνδούρου κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη. Σύμφωνα με επίσημη ενημέ...

Φόρτωση άρθρων...