Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Μετρό: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στους σταθμούς της γραμμής 2

Ελλάδα

Προβλήματα προκλήθηκαν στη γραμμή 2 του Μετρό.

Νωρίτερα υπήρχε μερική κίνηση των συρμών στο τμήμα Σεπόλια-Ελληνικό.

Ακόμα, προσωρινά κλειστοί ήταν οι σταθμοί Ανθούπολη, Περιστέρι και Άγιος Αντώνιος, λόγω προβλήματος στη σηματοδότηση.

Επί τόπου βρέθηκαν τεχνικά συνεργεία της ΣΤΑΣΥ για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φωτιά σε εργοστάσιο με πλαστικά στο Αιγάλεω - Επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής

Φωτιά σε εργοστάσιο στην περιοχή του Αιγάλεω ξέσπασε στις 14:00 το μεσημέρι της Τρίτης, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση των δυνάμεων της Πυροσβεστικής. Σύμφωνα με την ενημέρω...

Καλάβρυτα: Ολονύχτια επιχείρηση διάσωσης 60χρονου που τραυματίστηκε σε δύσβατη περιοχή

Μεγάλη επιχείρηση για την διάσωση ενός 60χρονου πεζοπόρου, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά σε δύσβατη δασική περιοχή, στα Καλάβρυτα, στήθηκε το βράδυ της Δευτέρας (22/6) και ολοκληρώ...

Φόρτωση άρθρων...