Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Μυστικό δείπνο Κυριάκου με δέκα «γαλάζιους» βουλευτές

Ελλάδα

Δείπνο με δέκα «γαλάζιους» βουλευτές είχε το βράδυ της Τετάρτης ο πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης. Πρόκειται για την "ΕΣΣΟ 2004" όπως συνηθίζονται να αποκαλούνται καθώς το 2004 είχαν όλοι πρωτοεκλεγεί.

Από τους 72 νεοεκλεγέντες τότε βουλευτές, μόλις έντεκα παραμένουν να εκλέγονται στη σημερινή "γαλάζια" ΚΟ.

Το δείπνο πραγματοποιήθηκε στην ψαροταβέρνα "Τράτα" στην Καισαριανή και το μενού περιείχε ψάρια με τη συνοδεία λευκού κρασιού.

Σε χαλαρό κλίμα ο κ. Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους βουλευτές του για την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα όπως και για τις γαλλικές εκλογές.

Στο τραπέζι συμμετείχαν ο γραμματέας της ΚΟ Κώστας Τσιάρας, ο Σίμος Κεδίκογλου, ο Νίκος Δένδιας, η Σοφία Βούλτεψη, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, ο Θοδωρος Καράογλου, η Έλενα Ράπτη, ο Γιώργος Κασαπίδης, Γιάννης Πλακιωτάκης και Γιώργος Βαγιώνας.

ΠΗΓΗ: PARAPOLITIKA.GR

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην ...

Φόρτωση άρθρων...