Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Ναύπακτος: Στο νοσοκομείο γυναίκα που δέχθηκε τσίμπημα από αράχνη

Ελλάδα

Στιγμές αγωνίας έζησε μία γυναίκα στη Ναύπακτο, καθώς την τσίμπησε στο πόδι δηλητηριώδης αράχνη. Η γυναίκα νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, έπειτα από τσίμπημα «Μαύρης Αράχνης» που δέχθηκε στο σπίτι της.

Σύμφωνα με το MEGA, η γυναίκα αρχικά δεν αντιλήφθηκε το τσίμπημα και όταν παρουσίασε πόνο και πρήξιμο στο πόδι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου, εκεί στα ΤΕΠ, που άρχισε η διερεύνηση του περιστατικού, κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο νοσοκομείο του Ρίο.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι όλα εξελίσσονται ομαλά στην υγεία της 50χρονης, μετά την χορήγηση της κατάλληλης ιατρικής αγωγής.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Δημογλίδου για δολοφονία στα Χανιά: Ο κατηγορούμενος προσπάθησε να εξαφανίσει τα ίχνη του

Στην πορεία, αλλά και στις δυσκολίες των ερευνών ήδη από τα πρώτα εικοσιτετράωρα της εξαφάνισης της 49χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά αναφέρθηκε σε συνέντευξή της η Κωνσταντί...

Φόρτωση άρθρων...