Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Νέο δείπνο Μητσοτάκη με "γαλάζιους" βουλευτές στον Ζορμπά

Ελλάδα

Λίγες ώρες μετά την επιστροφή του από τη διήμερη περιοδεία του στη Λακωνία ο πρόεδρος της ΝΔ δείπνησε με μερίδα «γαλάζιων» βουλευτών.

Και αυτή την φορά το τραπέζι πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά και στο εστιατόριο Ζορμπάς ενώ ήταν καλεσμένοι βουλευτές που εκλέχτηκαν για πρώτη φορά το 2012.

Η κουβέντα ήταν σε χαλαρό κλίμα και δεν υπήρξε ιδιαίτερη νύξη σε πολιτικά ζητήματα.

Στο δείπνο παρεβρέθηκαν ο γραμματέας της ΚΟ Κώστας Τσιάρας, ο Βασίλης Κικίλιας, ο Χρήστος Κέλλας, ο Μάνος Κονσόλας, ο Απόστολος Βεσυρόπουλος, ο Γιώργος Γεωργαντάς, ο Κώστας Κοντογεώργος, η Άννα Καραμανλή, η Φωτεινή Αραμπατζή και ο Κώστας Σκρέκας.

Ενω το παρών έδωσαν και ο Χρήστος Σταϊκούρας με τον Σταύρο Καλαφάτη που έχουν εκλεγεί πιο παλιά αλλά δεν είχαν συμμετάσχει σε προηγούμενα τραπέζια λόγω υποχρεώσεων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πάτρα: 87χρονη έκανε δωρεά ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ - Έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο (βίντεο)

Σε μια πράξη ανθρωπιάς προχώρησε μια 87χρονη στην Πάτρα, η οποία πήρε την απόφαση να προχωρήσει στη δωρέα ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ, συνολικής αξίας 120.000 ευρώ. Η δωρεά της αποκτά ιδι...

Φόρτωση άρθρων...