Νέοι άνθρωποι σαν την Κανέλλα Πλιατσικούρα επιμένουν ελληνικά… Στέκεται στα πόδια της και προσπαθεί να προβάλει τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα παρ’ όλες τις αντιξοότητες που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας νέος επιχειρηματίας.
Μια μικρή ξενάγηση μαζί της, στις προσπάθειες της, τα όνειρά της και τι θέλει να κάνει μέσα από την επιχειρηματική της δραστηριότητα, τους στόχους της ...Η επωνυμία Κανέλλα- ελληνική συνταγή, είναι ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των Ελλήνων καταναλωτών.
*** Ερωτ. Για έναν νέο άνθρωπο τι σημαίνει επιχειρηματικότητα;
***Απ: Επιχειρηματικότητα σημαίνει εξέλιξη. Είναι ένας τρόπος ο νέος να επενδύσει τα όνειρα του στον χώρο εργασίας και να παλέψει για την επιβίωση του.
*** Ερωτ . Ποιοι λόγοι σε ώθησαν να ιδρύσεις τη δική σου επιχείρηση;
***Απ. Ως υπάλληλος σε παρόμοιες επιχειρήσεις τα προηγούμενα χρόνια έβλεπα ότι τα προϊόντα που είχα στα χέρια μου, τα παρουσίαζα στους πελάτες σαν να ήταν ήδη δικά τους. Κάπως έτσι απέκτησα την εμπειρία του πωλητή και πήρα το ρίσκο να περάσω το κατώφλι της εφορίας δημιουργώντας το δικό μου brand name.
*** Ερωτ . Από που πήρες την ιδέα για τη δημιουργία μιας επιχείρησης που θα προάγει τα παραδοσιακά προϊόντα με μια μοντέρνα ματιά;
***Απ. Μοντέρνα ματιά δε θα το έλεγα. Αληθινή ματιά καλυτέρα! Ήθελα να δημιουργήσω κάτι με καθημερινές λιχουδιές με γεύση κανέλλα.
*** Ερωτ . Για εσένα η ιδέα της επιχείρησης ήταν αυτό που θα ήθελες να κάνεις ή κάτι που σου προέκυψε;
***Απ. Πολύ ωραία ερώτηση! Σε αυτό το κομμάτι στάθηκα τυχερή, γιατί την κατάλληλη στιγμή έκανα αυτό που ήθελα.
*** Ερωτ . Έχεις κουραστεί ποτέ ή έχεις σκεφθεί να εγκαταλείψεις αυτή την προσπάθεια;
***Απ. Όχι, ποτέ δε σκέφτηκα να τα παρατήσω! Γνώριζα από την αρχή τις δυσκολίες και το "τρέξιμο" που θα είχε αυτό το εγχείρημα.
*** Ερωτ . Ποιο ήταν το στοιχείο εκείνο που σε απογοήτευσε;
***Απ. Η αδιαφορία των τραπεζών και των επιχειρηματικών οργανισμών, που με δική τους πρωτοβουλία μας καλούσαν για επιχειρηματική ενημέρωση και ενδυνάμωση και στο τέλος μας απογοήτευαν!
*** Ερωτ . Αν ήσουν διαφημίστρια πως θα παρουσίαζες τα προϊόντα σου ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που τα κάνουν ξεχωριστά ;
***Απ. Η καλύτερη διαφήμιση ξεκίνα από τους καταναλωτές της Κανέλλα - ελληνική συνταγή. Σύμφωνα με αυτούς λοιπόν, οι μικρές και προσεγμένες ποσότητες, η ποιότητα και η εμφάνιση είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα προϊόντα να ξεχωρίζουν.
*** Ερωτ . Αν μπορούσες να συμβουλέψεις έναν νέο άνθρωπο γύρω από την προώθηση προϊόντων τι θα του έλεγες;
***Απ. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι να πιστεύουν στον εαυτό τους, να μη φοβούνται τον ανταγωνισμό, να μην επηρεάζονται από τα δεδομένα της αγοράς και να στηρίζουν το όποιο προϊόν κρατούν στα χέρια τους. Η προσπάθεια για προώθηση - πώληση έχει αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, θέληση και επιμονή χρειάζεται!
Εμείς δεν έχουμε παρά να σε ευχαριστήσουμε και να σου ευχηθούμε καλή επιτυχία σε κάθε σου εγχείρημα.
***Απ: Εγώ σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε!
ΠΗΓΗ: www.tovimatisaigialeias.gr