Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Νταλίκα χωρίς εισιτήριο καθυστέρησε δύο ώρες την αναχώρηση του πλοίου για Κέρκυρα

Ελλάδα

Την δίωρη καθυστέρηση πλοίου που αναχωρούσε για Κέρκυρα προκάλεσε το βράδυ της Τετάρτης (30/4) νταλίκα που επιβιβάστηκε χωρίς εισιτήριο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Το φορτηγό επιβιβάστηκε χωρίς εισιτήριο, με το πλήρωμα να ζητά από τον οδηγό του να αποβιβαστεί, ώστε να συνεχιστεί η φόρτωση των υπόλοιπων οχημάτων που είχαν εισιτήριο.

Εκείνος αρνήθηκε, σύμφωνα με το thespro, επικαλούμενος λόγους υγείας.

Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο και ο οδηγός μεταφέρθηκε προληπτικά στο ΤΕΠ της Ηγουμενίτσας, ενώ ο συνοδηγός του προσήχθη στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.

Τελικά, το φορτηγό αποβιβάστηκε από άλλον οδηγό, ενώ στο λιμάνι έφτασε γερανός για την απομάκρυνσή του.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Ιωάννινα: Ο Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή

Μια συμβολική πράξη πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, εκεί όπου ο Βαγγέλης Γιακουμάκης φοίτησε πριν η ζωή του κοπεί με τραγικό τρόπο/ Ο υπουργός Αγροτικής...

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Φόρτωση άρθρων...