Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Ομολόγησε ο 17χρονος την αρπαγή βρεφών - Τι δικαιολογία έδωσε στους αστυνομικούς

Ελλάδα

Χειροπέδες στον 17χρονο, ο οποίος ομολόγησε τις πράξεις του, πέρασαν αστυνομικοί για την υπόθεση αρπαγής βρέφους στον Πειραιά. 

Ο νεαρός, ελληνικής καταγωγής, εμπλέκεται και στην αρπαγή βρέφους που σημειώθηκε τον περασμένο Μάιο στην Ομόνοια. Το αγοράκι βρέθηκε τελικά στην περιοχή του Αλίμου. 

Ο 17χρονος είχε απασχολήσει και στο παρελθόν τις Αρχές, καθώς τον περασμένο Ιούνιο παρίστανε τον ελεγκτή σε λεωφορεία και εισέπραττε το πρόστιμο από επιβάτες χωρίς εισιτήριο.

Για τις αρπαγές των μωρών ο 17χρονος είπε στους αστυνομικούς ότι το έκανε επειδή οι οικογένειες Ρομά δεν προσέχουν τα παιδιά τους.

Το βρέφος εντοπίστηκε στις 20:30 της Τετάρτης από 54χρονη μέσα σε ένα καρότσι σούπερ μάρκετ σε πάρκο επί της Καλλιρρόης στην Ακρόπολη και ειδοποίησε την αστυνομία.

Η μητέρα του μωρού πήγε στο ΑΤ Καμινίων για να καταγγείλει την αρπαγή του βρέφους αλλά συνελήφθη από τους αστυνομικούς με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο, ενώ σχηματίστηκε δικογραφία για αρπαγή.

Το μωρό διακομίσθηκε σε καλή κατάσταση στο Παίδων Αγία Σοφία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πάτρα: 87χρονη έκανε δωρεά ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ - Έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο (βίντεο)

Σε μια πράξη ανθρωπιάς προχώρησε μια 87χρονη στην Πάτρα, η οποία πήρε την απόφαση να προχωρήσει στη δωρέα ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ, συνολικής αξίας 120.000 ευρώ. Η δωρεά της αποκτά ιδι...

Θεσσαλονίκη: Αλγερινός οδηγούσε κλεμμένη μοτοσικλέτα, τρικάβαλο με δύο ανήλικες

Επεισοδιακή καταδίωξη τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη, με έναν 37χρονο Αλγερινό να «φορτώνει» δύο ανήλικες κοπέλες σε δίκυκλη μοτοσικλέτα και να παραβιάζει τον μισό Κώδικ...

Φόρτωση άρθρων...