Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

ΟΣΕ: Εκτός λειτουργίας η τηλεδιοίκηση λόγω δολιοφθοράς στον υποσταθμό των Αχαρνών

Ελλάδα

Εκτός λειτουργίας τέθηκε το τμήμα της τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ λόγω δολιοφθοράς στον υποσταθμό στις Αχαρνές τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕ, «το Κέντρο Τηλεδίοικησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) στις 19:40 έχασε το τμήμα της τηλεδίοικησης από τον ΣΣ ΑΧΑΡΝΩΝ μέχρι τον σιδηροδρομικό σταθμό «Τιθορέας».

Στο σημείο μετέβησαν άμεσα συνεργεία του ΟΣΕ και της αναδόχου εταιρείας προκειμένου να εντοπίσουν τη βλάβη.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, κοντά στον υποσταθμό Υψηλής Τάσης Αχαρνών που τροφοδοτεί την ηλεκτροκίνηση βρήκαν φρεάτιο που άγνωστοι είχαν σπάσει το κάλυμα σκυροδέματος και είχαν βάλει φωτιά με εύφλεκτο υγρό στα καλώδια, χωρίς όμως να κλέψουν τίποτα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ευρωπαίων Εισαγγελέων

Την απόρριψη της προσφυγής της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας (EPPO) σχετικά με τη διετή ανανέωση της θητείας τριών ελλήνων εντεταλμένων Ευρωπαίων εισαγγελέων, ως απαράδεκτης, αποφάσισε η ...

Ρόδος: Διέρρηξαν σπίτι και πήραν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Έρευνες της Αστυνομίας βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη ή των δραστών που φέρονται να διέπραξαν διάρρηξη σε κατοικία στην περιοχή του Φαληρακίου Ρό...

Φόρτωση άρθρων...