Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Παγώνη: Υγειονομική βόμβα το νερό που έχει λιμνάσει στον Κάμπο

Ελλάδα

Το νερό που έχει λιμνάσει δεν είναι πόσιμο και προκαλεί ασθένειες, ανέφερε στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη.

Όπως είπε η κα Παγώνη «το νερό έχει μικροοργανισμούς και χημικές ουσίες αυτή τη στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι πόσιμο αλλά και δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για απλά πράγματα, ούτε για να πλύνουμε τα δόντια μας, ούτε για να πλύνουμε τα τρόφιμα. Πρέπει οι πλημμυροπαθείς να εφοδιαστούν με νερό».

«Αυτό το νερό προκαλεί γαστρεντερίτιδα, οξεία ηπατίτιδα. Γι΄αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Ιδιαίτερα για τα μικρά παιδιά, που δεν μπορούν να το καταλάβουν», πρόσθεσε.

Τόνισε επίσης ότι «κάτω από αυτά τα νερά μπορεί να υπάρχουν φυτοφάρμακα, απόβλητα γεωργικών και κτηνοτροφικών μονάδων. Όλα αυτά είναι βόμβα, μακριά από αυτό το νερό, δεν το αγγίζουμε και για τα πιο απλά πράγματα».

Τέλος, η κα Παγώνη εκτίμησε ότι «από το στάσιμο νερό θα υπάρξει αύξηση των κρουσμάτων του Δυτικού Νείλου και χρειάζεται προσοχή».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...