Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Παραιτήθηκε πνευμονολόγος από το ΚΥ Μήλου γιατί....δεν έβρισκε κατάλυμα να μείνει

Ελλάδα

Την παραίτησή της από το Κέντρο Υγείας Μήλου υπέβαλε η πνευμονολόγος Άννα Νικολάου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη λειτουργία της δομής, και μάλιστα κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής του Κέντρου Υγείας Μήλου Κωνσταντίνου Μακρή, η πνευμονολόγος παραιτήθηκε και έφυγε από το νησί, καθώς δεν μπορούσε να βρει ένα αξιοπρεπές κατάλυμα για να διαμείνει.

«Δυστυχώς οι προσπάθειές μας για στελέχωση και αναβάθμιση του Κέντρου Υγείας συναντούν εμπόδια», αναφέρει ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής.

Διαβάστε επίσης: Δύσκολη εφημερία για τα νοσοκομεία της Αττικής – Αυξημένες οι εισαγωγές

Σημειώνεται πως πριν από λίγες εβδομάδες, υπήρξε κόντρα μεταξύ του δημάρχου και του προέδρου του Κέντρου Υγείας, για το ζήτημα της φιλοξενίας του ορθοπεδικού που πήρε απόσπαση στο νησί.

Αναλυτικά η ανακοίνωση



Κέντρο Υγείας Μήλου: Παραίτηση της ιατρού Πνευμονολόγου

Σας ενημερώνουμε ότι η Ιατρός Πνευμονολογίας, κ. Άννα Νικολάου, υπέβαλε την παραίτησή της και αποχώρησε από το νησί, λόγω αδυναμίας εύρεσης ενός αξιοπρεπούς καταλύματος για τη διαμονή της.

Δυστυχώς οι προσπάθειές μας για στελέχωση και αναβάθμιση του Κέντρου Υγείας συναντούν εμπόδια.

Ο Πρόεδρος της Δ/Ε του Κ.Υ. Μήλου

Κωνσταντίνος Μακρής

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εξαφανίστηκε 34χρονος στη Νίκαια

Συναγερμός έχει σημάνει για την εξαφάνιση του 34χρονου Αρτούρ Καραπετιάν το απόγευμα της Κυριακής 21ης Ιουνίου στη Νίκαια. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε σήμερα για την ...

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...