Η νομοθετική ρύθμιση θα ευθυγραμμίζεται με ανάλογες ρυθμίσεις που ισχύουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και υποχρεώνουν τα σωματεία εργαζομένων στις συγκοινωνίες να ορίζουν ελάχιστο προσωπικό ασφαλείας στη διάρκεια απεργιακών κινητοποιήσεων, ώστε να διασφαλίζεται το μίνιμουμ λειτουργίας των συγκοινωνιακών μέσων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, πάντως, η συμμετοχή των εργαζομένων στην κινητοποίηση ήταν ελάχιστη όπως επεσήμανε στην ομιλία του στη Βουλή ο υφυπουργός, Γιάννης Κεφαλογιάννης.
«Σύμφωνα με τα τελικά στοιχεία συμμετείχαν μόλις 25 από τα 486 άτομα της βάρδιας του συγκεκριμένου σωματείου εργαζομένων, δηλαδή το 5%! Ή ακόμα χειρότερα, μόλις 25 άτομα από τα 1.177 συνολικά της βάρδιας, δηλαδή το 2% των εργαζομένων» σημείωσε ο κ. Κεφαλογιάννης.
Μεταξύ άλλων θα είναι η δυνατότητα πληρωμής του κομίστρου των αστικών συγκοινωνιών με τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.
Επίσης, θα δώσει την δυνατότητα ανανέωσης και πληρωμής του κομίστρου μέσα από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ και από κινητά που διαθέτουν τεχνολογία NFC.
Άμεσα σύμφωνα με τον κ. Κεφαλογιάννη θα ξεκινήσει καμπάνια για τη μείωση της χρήσης του χάρτινου εισιτηρίου, την ενημέρωση του κοινού για τη δυνατότητα επαναφόρτισης. Απώτερος σκοπός είναι να μειωθούν τα έξοδα του ΟΑΣΑ από την προμήθεια χαρτιού που φτάνει τα 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως!