Δευτέρα
28 Νοεμβρίου 2022

Πάτρα: Στο νοσοκομείο μαθητές δημοτικού μετά από κατανάλωση χαπιών

Ελλάδα
Tags: Πάτρα

Απίστευτο συμβάν σημειώθηκε σε δημοτικό σχολείο της Πάτρας. Μαθητής της Α’ Δημοτικού βρήκε στο σπίτι του χάπια, τα μετέφερε στο σχολείο μέσα στην τσάντα του και έδωσε στους συμμαθητές του να δοκιμάσουν!

Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», πρόκειται για το χάπι Xozal το οποίο είναι αντισταμινικό για τις αλλεργίες και σύμφωνα με ιατρικές πηγές, εκτός των άλλων, προκαλεί υπνηλία!

Γονέας ανέφερε πως τουλάχιστον δύο παιδιά τα οποία κατανάλωσαν παραπάνω από ένα χάπι, πήγαν στο Νοσοκομείο για προληπτικούς κυρίως λόγους, μήπως και χρειαζόταν πλύση στομάχου.

Το περιστατικό συνέβη χθες το πρωί και όπως ήταν φυσικό κάποιοι γονείς κατηγόρησαν τους γονείς τού συγκεκριμένου παιδιού πως δεν είχαν φυλάξει όπως προβλέπεται τα φαρμακευτικά τους σκευάσματα με αποτέλεσμα ο μικρός να έχει εύκολη «πρόσβαση», να πάρει τα κουτιά και να τα μεταφέρει στο σχολείο του. Παραμένει άγνωστο τι ειπώθηκε μεταξύ των μαθητών και πώς τελικά κάποια παιδάκια  κατανάλωσαν τα χάπια.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συγκλονίζει ο πατέρας της 21χρονης στη Θεσσαλονίκη: «Έκανε το παιδί μας άγγελο επειδή δεν πέρασε από διάβαση»

Στο πένθος έχει βυθιστεί η Θεσσαλονίκη αλλά και ολόκληρη η Ελλάδα για τον άδικο χαμό της 21χρονης φοιτήτριας που τα ξημερώματα της Τρίτης παρασύρθηκε από 26χρονο οδηγό, με αποτέλεσ...

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζουν οι γονείς της 21χρονης - «Ήταν παιδί θαύμα, ήθελε να κάνει άλλο ένα με τον θάνατό της»

Η κηδεία της 21χρονης αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα Χανιά, όπου συγγενείς και φίλοι θα αποχαιρετίσουν την νεαρή φοιτήτρια, η οποία έφυγε άδικα και πρόωρα από τη ζωή.

Φόρτωση άρθρων...