Στη σύλληψη της μητέρας του βρέφους εφτά μηνών που διακομίστηκε στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Πάτρας με κάταγμα στον μηρό και μώλωπες στο πρόσωπο προχώρησαν αργά το βράδυ της Κυριακής αστυνομικοί.
Η νεαρή γυναίκα συνελήφθη με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο, σύμφωνα με το tempo24.news.
Το βρέφος εισήχθη το Σάββατο με κάταγμα μηρού και τραύματα στο κεφάλι με τη φύση των τραυμάτων να εγείρουν ανησυχία για κακοποίηση του ανηλίκου.
Όπως είπε στο tempo24.news ο ιατρός Βασίλης Αλεξόπουλος το μωρό έχει κάταγμα στο μηρό και μώλωπες στο μέτωπο, ενώ αμέσως ενημερώθηκε η Ασφάλεια.
Η μητέρα του βρέφους ισχυρίστηκε ότι έπεσε από την κούνια, σύμφωνα με πληροφορίες.
Δολοφονία 45χρονης Σταυρούλας στα Χανιά: Σοκάρει η κυνική ομολογία του 43χρονου Σκοπιανού
Ημαθία: Εντοπίστηκε σορός άνδρα μέσα σε αυτοκίνητο – Το όχημα είχε πέσει σε αρδευτικό κανάλι
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις