Κυριακή
14 Ιουνίου 2026

Πάτρα: Συνελήφθησαν δύο ανήλικες που έστειλαν στο νοσοκομείο μαθήτρια

Ελλάδα

Στελέχη της ασφάλειας Πάτρας προχώρησαν στη σύλληψη μίας 14χρονης και μιας 17χρονης, όπως και των γονέων τους για τον ξυλοδαρμό μαθήτριας Γυμνασίου.

Όλα έγιναν προχθές κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας.

Η μαθήτρια της Β’ Γυμνασίου, σύμφωνα με το tempo24.news, δέχθηκε απρόκλητη επίθεση με γροθιές και μαλλιοτραβήγματα από δύο άλλες μαθήτριες, ηλικίας 14 και17 ετών. Αποτέλεσμα ήταν η κοπέλα να χτυπήσει πέφτοντας στο κεφάλι και να μεταφερθεί στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο για περίθαλψη.

Η αστυνομία από τη στιγμή που έλαβε γνώση του περιστατικού ξεκίνησε έρευνες και χθες άνδρες της ασφάλειας Πάτρας ταυτοποίησαν τις δύο δράστριες και προχώρησαν στην σύλληψή τους, αλλά και των γονέων τους για παραμέληση ανηλίκων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χαλκιδική: «Πολύ επιεικείς οι ποινές», λέει ο πατέρας του 19χρονου που σκοτώθηκε στο λούνα παρκ

Για ποινές πολύ επιεικείς κάνει λόγο ο πατέρας του 19χρονου που σκοτώθηκε πριν από 22 μήνες στο λούνα παρκ του Πευκοχωρίου Χαλκιδικής. Η οικογένεια του 19χρονου στο άκουσμα της από...

Κοσμήματα αξίας άνω των 3.000 ευρώ άρπαξαν δυο γυναίκες από κοσμηματοπωλείο στη Θεσσαλονίκη

Χρυσαφικά και κοσμήματα αξίας μεγαλύτερης των 3.000 ευρώ άρπαξαν δύο γυναίκες από κοσμηματοπωλείο του Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη. Σε βίντεο που κυκλοφόρησαν φαίνονται οι δύο γυναί...

Φόρτωση άρθρων...