Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Πειραιάς: Αυτοκτόνησε ασθενής στο νοσοκομείο «Μεταξά» - Πήδηξε από τον 4ο όροφο

Ελλάδα

Ένα τραγικό συμβάν διαδραματίστηκε τη Δευτέρα (30/10) στο νοσοκομείο «Μεταξά», στον Πειραιά, καθώς ένας ασθενής έβαλε τέλος στη ζωή του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άτυχος άνθρωπος πήδηξε στο κενό από τον 4ο όροφο του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου γύρω στις 16:30. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για άτομο ηλικίας 67 ετών, το οποίο παρακολουθούσε ψυχίατρος.

Στο σημείο κλήθηκε να σπεύσει η Αστυνομία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Γαστούνη: 13χρονος έπεσε από ύψος τριών μέτρων

Αναστάτωση προκλήθηκε στη Γαστούνη όταν ένα 13χρονο παιδί τραυματίστηκε μετά από πτώση από ύψος περίπου τριών μέτρων, στο σπίτι του. Το περιστατικό σημειώθηκε υπό αδιευκρίνιστε...

Φόρτωση άρθρων...