Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις της πλοιοκτήτριας εταιρείας του υπό σημαία Τόγκο πλοίου ελληνικών συμφερόντων εφοδιαστικού δεξαμενόπλοιου "Στέλιος Κ". Στην γενική εικόνα βρίσκεται ειδικός διαπραγματευτής, ο οποίος λειτουργεί ως «γέφυρα» μεταξύ εταιρείας και πειρατών, ώστε να υπάρξει τελική συμφωνία και να καθοριστεί το ύψος των λύτρων, ώστε να απελευθερωθούν οι ναυτικοί.

Οι οικογένειες των απαχθέντων βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την εταιρεία, εκπρόσωποι της οποίας τους διαβεβαιώνουν ότι θα καταβάλουν τα λύτρα και οι δικοί τους θα επιστρέψουν σπίτι.

Το ρεσάλτο έγινε στα νερά της Νιγηρίας, στις αρχές της εβδομάδας, ενώ το πλοίο είχε ρότα για το Λάγος. Το πλήρωμα αποτελείται από συνολικά πέντε Έλληνες ναυτικούς. Στο πλοίο παρέμειναν ο μηχανικός και ένας ναύτης. Όταν δέχθηκε την επίθεση βρισκόταν στον Κόλπο της Γουινέας.

Στα νερά του Κόλπου έχουν αυξηθεί τα πειρατικά κτυπήματα. Μέσα σε τρεις ημέρες έγιναν τρία πετυχημένα ρεσάλτα. Τα άλλα δύο αφορούν την απαγωγή πέντε ναυτικών στο υπό σημαία Γκάνας φορτηγό πλοίο AM Delta και άλλους 14 από το υπό σημαία Λιβερίας δεξαμενόπλοιο έξω από το Sao Tome. Οι πειρατικές επιθέσεις αυξάνονται στη Γουινέα και αποτελεί πονοκέφαλο για τη διεθνή ναυτιλία. Το 2020 έχουν γίνει στην περιοχή 24 επιθέσεις και πιαστεί όμηροι συνολικά 128 ναυτικοί έως τώρα.

Οι απαχθέντες φυλακίζονται σε ειδικά διαμορφωμένο στρατόπεδο στη ζούγκλα. Λόγω χαμηλού ύψους και περιορισμένης ταχύτητας, τα product δεξαμενόπλοια -δηλαδή δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν παράγωγα του πετρελαίου- είναι πιο εύκολα προσβάσιμα, ενώ στην εξίσωση μπαίνουν και τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου-LNG.