Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Περιπέτεια για δυο μαθήτριες από την Αχαΐα – Έκαναν στάση σε σχολική εκδρομή, αλλά... τις ξέχασαν

Ελλάδα

Ξεχασμένες για 45 λεπτά σε σταθμό στην Εθνική Οδό έμειναν δύο μαθήτριες από την Αχαΐα που μετείχαν σε εκδρομή του σχολείου τους.


Το περιστατικό, όπως αναφέρει το thebest.gr, σημειώθηκε κατά τη διάρκεια τετραήμερης εκδρομής Γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη.


Το σχολικό λεωφορείο έκανε στάση σε σταθμό της Εθνικής Οδού, όπου οι συνοδοί καθηγητές επέτρεψαν στους μαθητές να κατέβουν για λίγο.




Ωστόσο, όταν το λεωφορείο αναχώρησε, δύο ανήλικα κορίτσια έμειναν πίσω στον σταθμό.


Τα κορίτσια επικοινώνησαν άμεσα με τους γονείς τους, όπως και άλλη μία μητέρα η κόρη της οποίας βρισκόταν στο λεωφορείο. Αυτοί ειδοποίησαν αμέσως τους καθηγητές.


Μετά από περίπου 45 λεπτά, το λεωφορείο επέστρεψε στον σταθμό και παρέλαβε τα δύο κορίτσια, που είχαν μείνει πίσω.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δίκη για τα Τέμπη: Στο επίκεντρο τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση των κατηγορουμένων

Με τα δύο αιτήματα που υπέβαλαν οι συνήγοροι υποστήριξης της κατηγορίας συνεχίζεται σήμερα η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισα...

Σαν σήμερα - 23 Ιουνίου

Γεγονότα 1611: Κατά τη διάρκεια αποστολής στη Βόρεια Αμερική, το πλήρωμα του Βρετανού εξερευνητή Χένρι Χάντσον στασιάζει και εγκαταλείπει τον ίδιο, το γιο του και άλλα 7 μέλη το...

Φόρτωση άρθρων...