Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Περιπέτεια για δυο μαθήτριες από την Αχαΐα – Έκαναν στάση σε σχολική εκδρομή, αλλά... τις ξέχασαν

Ελλάδα

Ξεχασμένες για 45 λεπτά σε σταθμό στην Εθνική Οδό έμειναν δύο μαθήτριες από την Αχαΐα που μετείχαν σε εκδρομή του σχολείου τους.


Το περιστατικό, όπως αναφέρει το thebest.gr, σημειώθηκε κατά τη διάρκεια τετραήμερης εκδρομής Γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη.


Το σχολικό λεωφορείο έκανε στάση σε σταθμό της Εθνικής Οδού, όπου οι συνοδοί καθηγητές επέτρεψαν στους μαθητές να κατέβουν για λίγο.




Ωστόσο, όταν το λεωφορείο αναχώρησε, δύο ανήλικα κορίτσια έμειναν πίσω στον σταθμό.


Τα κορίτσια επικοινώνησαν άμεσα με τους γονείς τους, όπως και άλλη μία μητέρα η κόρη της οποίας βρισκόταν στο λεωφορείο. Αυτοί ειδοποίησαν αμέσως τους καθηγητές.


Μετά από περίπου 45 λεπτά, το λεωφορείο επέστρεψε στον σταθμό και παρέλαβε τα δύο κορίτσια, που είχαν μείνει πίσω.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για πυρκαγιές σε Βοιωτία, Λάρισα, Χαλκιδική, Θεσσαλονίκη

Σε τέσσερις συλλήψεις προχώρησαν τα αρμόδια ανακριτικά κλιμάκια του Πυροσβεστικού Σώματος για πυρκαγιές από αμέλεια που εκδηλώθηκαν, σε περιοχές της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης, τ...

Δολοφονία στα Χανιά: Μαρτυρικός ο θάνατος της 45χρονης - Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση

Το χτύπημα στο κεφάλι ήταν το μοιραίο για τη ζωή της Σταυρούλας στα Χανιά, σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή. Ήταν τόσο δυνατό που της προκάλεσε συντριπτικό κάταγμα σχεδόν σε ...

Φόρτωση άρθρων...