Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Πετρούπολη: Οδηγός γρονθοκόπησε 46χρονη για την προτεραιότητα στον δρόμο και την έστειλε στο νοσοκομείο

Ελλάδα

Στο νοσοκομείο «ΚΑΤ» οδηγήθηκε μια 46χρονη μετά από επίθεση που δέχτηκε στη συμβολή των οδών Κωνσταντινουπόλεως και Δωδεκανήσου, στην Πετρούπολη, μετά από διαπληκτισμό για την προτεραιότητα στο δρόμο.

Ειδικότερα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, η 46χρονη διαπληκτίστηκε με τον οδηγό ενός άλλου Ι.Χ για τον ΚΟΚ. Το αποτέλεσμα ήταν ένα άτομο, πιθανότατα ο οδηγός από το δεύτερο εμπλεκόμενο όχημα, να κατέβει, να γρονθοκοπήσει τη γυναίκα με συνέπεια εκείνη να οδηγηθεί στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο φερόμενος δράστης προκάλεσε φθορές και στο ΙΧ της 46χρονης.

Στη συνέχεια διέφυγε από το σημείο, ενώ οι άνδρες της ασφάλειας επιχειρούν από τις κάμερες να εντοπίσουν το συγκεκριμένο όχημα με τον οδηγό.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πώς δρούσε το κύκλωμα με τις ρευματοκλοπές που «χάκαρε» τους μετρητές - Ζημιά πάνω από 9 εκατ. ευρώ

Ανακοίνωση με λεπτομέρειες για τον τρόπο δράσης του κυκλώματος ρευματοκλοπών που εξαρθρώθηκε εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία. Όπως αναφέρει, συνολικά έχουν συλληφθεί πέντε άτομα, ε...

Σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο

Σεισμός 5,1 Ρίχτερ σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στην Κάρπαθο, με το εστιακό βάθος να εντοπίζεται στα 10 χιλιόμετρα. Η σεισμική δόνηση έλαβε χώρα μόλις 7 χιλιόμετρα νοτιοδ...

Φόρτωση άρθρων...