Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού: Στην Αστυνομία καταθέτει η 44χρονη υπάλληλος του Κέντρου Υγείας Παλαμά

Στην Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος της ΕΛ.ΑΣ. καταθέτει η 44χρονη διοικητική υπάλληλος του Κέντρου Υγείας Παλαμά Καρδίτσας, η οποία φέρεται να εξέδιδε πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού.

Η 44χρονη καταθέτει αυτή την ώρα ως ύποπτη τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Η κατάθεσή της (ανωμοτί) εντάσσεται στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας που διενεργεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Καρδίτσας, αναζητώντας τυχόν ποινικές ευθύνες τόσο στο πρόσωπο της 44χρονης, αλλά και πιθανών συνεργών της, όσο και στα πρόσωπα αυτών για λογαριασμό των οποίων εκδόθηκαν τα πλαστά πιστοποιητικά.

Η διοικητική υπάλληλος ελέγχεται για τα αδικήματα της ψευδούς βεβαίωσης, της πλαστογραφίας, της παράβασης καθήκοντος και για παραβίαση μέτρων για την πρόληψη μολυσματικών ασθενειών (285 Π.Κ.).

Η 44χρονη φέρεται να αποδέχεται 33 περιπτώσεις εικονικών εμβολιασμών και μεταξύ αυτών που εφοδιάστηκαν με πλαστά πιστοποιητικά περιλαμβάνονται συγγενικά της πρόσωπα. Τις προηγούμενες μέρες η 44χρονη απολογήθηκε στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ), ενώ τέθηκε σε αργία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...