Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού: Στην Αστυνομία καταθέτει η 44χρονη υπάλληλος του Κέντρου Υγείας Παλαμά

Στην Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος της ΕΛ.ΑΣ. καταθέτει η 44χρονη διοικητική υπάλληλος του Κέντρου Υγείας Παλαμά Καρδίτσας, η οποία φέρεται να εξέδιδε πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού.

Η 44χρονη καταθέτει αυτή την ώρα ως ύποπτη τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Η κατάθεσή της (ανωμοτί) εντάσσεται στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας που διενεργεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Καρδίτσας, αναζητώντας τυχόν ποινικές ευθύνες τόσο στο πρόσωπο της 44χρονης, αλλά και πιθανών συνεργών της, όσο και στα πρόσωπα αυτών για λογαριασμό των οποίων εκδόθηκαν τα πλαστά πιστοποιητικά.

Η διοικητική υπάλληλος ελέγχεται για τα αδικήματα της ψευδούς βεβαίωσης, της πλαστογραφίας, της παράβασης καθήκοντος και για παραβίαση μέτρων για την πρόληψη μολυσματικών ασθενειών (285 Π.Κ.).

Η 44χρονη φέρεται να αποδέχεται 33 περιπτώσεις εικονικών εμβολιασμών και μεταξύ αυτών που εφοδιάστηκαν με πλαστά πιστοποιητικά περιλαμβάνονται συγγενικά της πρόσωπα. Τις προηγούμενες μέρες η 44χρονη απολογήθηκε στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ), ενώ τέθηκε σε αργία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Φόρτωση άρθρων...