Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ποια η κατάσταση της υγείας του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου που έχει κορωνοϊό

Για δεύτερη φορά νοσεί με κορωνοϊό ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος.

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος την Πέμπτη διαγνώστηκε θετικός στην covid-19, είναι σε καλή κατάσταση. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, παραμένει ασυμπτωματικός και σε κατ’οίκον καραντίνα, με τον ίδιο να αισθάνεται καλά και να αναρρώνει στο σπίτι του.

Ο Αρχιεπίσκοπος παρακολουθείται στενά από τον προσωπικό του ιατρό και παραμένει στο σπίτι στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ακολουθώντας πιστά το υγειονομικό πρωτόκολλο.

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι εμβολιασμένος κατά του κορωνοϊού.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια σχολεία καταργούνται τη νέα χρονιά: Συγχωνεύονται 70 Νηπιαγωγεία και 12 Δημοτικά

Νέες σχολικές μονάδες και σημαντική ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, του υπουργείου ...

Φόρτωση άρθρων...