Κυριακή
11 Οκτωβρίου 2026

Πώς θα εκτυπώσετε και πώς θα εξοφλήσετε τα Τέλη Κυκλοφορίας (εικόνες)

Ελλάδα

Χθες το βράδυ αναρτήθηκαν στο Taxisnet τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018, τα οποία δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά στα ποσά σε σχέση με τα περσινά και πρέπει να εξοφληθούν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2017.

Το οικονομικό επιτελείο μετά την σχετική εξέλιξη και λόγω έλλειψης χρόνου για περαιτέρω διαπραγμάτευση αποφάσισε τις όποιες αλλαγές να τις μεταθέσει για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019.

Η πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας πρέπει να γίνει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2017, μέσω τραπεζών ή μέσω e-banking καθώς σε διαφορετική περίπτωση το τίμημα των Τελών Κυκλοφορίας διπλασιάζεται για όσους δεν τα εξοφλήσουν μέχρι τέλος του έτους.

Πάντως, όπως αναφέρει το enikonomia.gr, όσοι έχουν διαθέσιμο πιστωτικό όριο στις πιστωτικές τους κάρτες θα μπορούν να τα εξοφλήσουν σε έως 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Για την πληρωμή μέσω τραπεζών, οι ιδιοκτήτες των Ι.Χ. θα πρέπει να εκτυπώσουν τα σχετικά έντυπα από το Taxisnet.

Η εκτύπωση των τελών κυκλοφορίας

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων για να εκτυπώσουν το ειδοποιητήριο στο οποίο αναγράφεται ο κωδικός για την πληρωμή των τελών θα πρέπει να εισέλθουν στην ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή του Taxisnet, όταν αυτή θα είναι διαθέσιμη, και να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.gsis.gr. Στην Υπηρεσία προς τους Πολίτες επιλέξτε την ένδειξη “Οχήματα”.

Ακολούθως έχετε δύο επιλογές:

1. Αν επιλέξετε “Τέλη κυκλοφορίας με κωδικούς στο Taxisnet”:

Ο υπόχρεος πληκτρολογεί όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης προκειμένου να ανοίξει η εφαρμογή και να συμπληρώσει τα στοιχεία του.

2. Αν επιλέξετε “Τέλη κυκλοφορίας χωρίς κωδικούς Taxisnet”:

Αφού κλικάρετε την “ΕΙΔΟΔΟ”, θα μεταφερθείτε στην ηλεκτρονική φόρμα όπου μπορείτε να αναγράψετε το ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας και επιλέγοντας “ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ” να βρείτε τα τέλη για το όχημα σας.

Μόλις ολοκληρωθεί η αναζήτηση, θα πρέπει ο υπόχρεος να δώσει την εντολή εκτύπωσης για να εμφανιστεί το ειδοποιητήριο με τα τέλη κυκλοφορίας του 2018.

Τα ποσά για τα τέλη κυκλοφορίας 2018 ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου, τα κυβικά αλλά και τους ρύπους:

Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά την Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος ως εξής:

Για τα Ε.Ι.Χ ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πειραιάς: Χειροπέδες σε 38χρονο που είχε κλέψει τουλάχιστον 150 καλύμματα φρεατίων

Στη σύλληψη ενός 38χρονου, που κατηγορείται ότι είχε αφαιρέσει τουλάχιστον 150 μεταλλικά καλύμματα φρεατίων όμβριων υδάτων από περιοχές του Πειραιά, του Κερατσινίου και της Δραπετσ...

Εκτέλεση στη Γλυφάδα: Το βαρύ ποινικό παρελθόν του θύματος, η Greek Mafia και το συμβόλαιο θανάτου

Μαφιόζικη εκτέλεση σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής στη Γλυφάδα, με θύμα έναν άνδρα γνωστό στις αρχές για την έντονη δράση του στη νύχτα και στους οπαδικούς κύκλους....

Φόρτωση άρθρων...