Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Πού η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 42 βαθμούς

Ελλάδα

Πολύ υψηλές θερμοκρασίες επικράτησαν την Τετάρτη, κυρίως στα ανατολικά ηπειρωτικά τμήματα της χώρας, όπου ο υδράργυρος ξεπέρασε τους 42 βαθμούς Κελσίου. Η υψηλότερη θερμοκρασία καταγράφηκε στο Κρανίδι Αργολίδας, όπου έφτασε τους 42,1°C.

Όπως παρουσιάζεται και στον παρακάτω χάρτη, σύμφωνα με το δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών / meteo.gr, 125 μετεωρολογικοί σταθμοί του δικτύου κατέγραψαν μέγιστες θερμοκρασίες άνω των 37 βαθμών.

Πού η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 42 βαθμούς

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...