Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Προσποιήθηκαν τους υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ και πήραν 180.000 ευρώ για δήθεν βλάβη

Ελλάδα
Tags: απάτη

Τηλεφωνική απάτη από αγνώστους, η οποία είχε ως συνέπεια να χάσει 180.000 ευρώ, κατήγγειλε πολίτης. 

Σύμφωνα με την καταγγελία, οι δράστες προσποιήθηκαν τους υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ και λόγω ενός «προβλήματος διαρροής» που υποτίθεται υπήρχε στο οίκημα που διαμένει.

Τότε του ζήτησαν να βάλει τα χρήματα σε ένα αλουμινόχαρτο και να τα αφήσει στην είσοδο της οικοδομής. Εκείνος τους πίστεψε και άφησε τα χρήματα στο σημείο που του ζήτησαν, προκειμένου να διορθωθεί η δήθεν βλάβη και οι δράστες πήγαν και τα πήραν. 

Το περιστατικό καταγγέλθηκε στις αστυνομικές Αρχές την Παρασκευή, με τις έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών να βρίσκονται σε εξέλιξη.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Ιωάννινα: Ο Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή

Μια συμβολική πράξη πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, εκεί όπου ο Βαγγέλης Γιακουμάκης φοίτησε πριν η ζωή του κοπεί με τραγικό τρόπο/ Ο υπουργός Αγροτικής...

Φόρτωση άρθρων...