Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Προθεσμία για την Παρασκευή έλαβε η 46χρονη που δολοφόνησε την πεθερά της στη Σαλαμίνα

Ελλάδα

Προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή έλαβε η 46χρονη που δολοφόνησε την 75χρονη πεθερά της στη Σαλαμίνα, μετά την άφιξή της στο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά.

Η γυναίκα έχει ομολογήσει τη δολοφονία της 75χρονης πεθεράς της στη Σαλαμίνα και οδηγήθηκε σήμερα ενώπιον του ανακριτή. Σε βάρος της έχουν ασκηθεί κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.

Τα στοιχεία που έχουν προκύψει είναι σοκαριστικά, καθώς τρία κρίσιμα λάθη της 46χρονης φαίνεται πως οδήγησαν στην ταυτοποίησή της.

Οι σοκαριστικές τελευταίες στιγμές της 75χρονης

Το σημαντικότερο αφορά την κάμερα στο εσωτερικό του σπιτιού της 75χρονης, την οποία η δράστιδα φέρεται να απενεργοποίησε μέσω εφαρμογής στο κινητό της, αφήνοντας ωστόσο ανοιχτό το μικρόφωνο. Έτσι, καταγράφηκε ηχητικό ντοκουμέντο διάρκειας περίπου 35 λεπτών, στο οποίο ακούγεται το θύμα να εκλιπαρεί για τη ζωή του και λίγο πριν ξεψυχήσει να λέει το «Πάτερ ημών».

Από το ηχητικό προκύπτει ότι η ηλικιωμένη δεν είχε αντιληφθεί ποιος κρυβόταν πίσω από την κουκούλα που φορούσε η 46χρονη, η οποία μιλούσε ψιθυριστά, αλλοιώνοντας τη φωνή της.

Υπενθυμίζεται πως η 46χρονη έχει αναφέρει στους αστυνομικούς ότι προχώρησε στην πράξη επειδή φοβήθηκε πως η πεθερά της θα την αναγνώριζε, κάτι που φαίνεται να διαψεύδεται από το γεγονός πως το θύμα νόμιζε πως είχε απέναντί του άνδρα.

Τι λέει η συνήγορος της 46χρονης

Η συνήγορος υπεράσπισής της, Ειρήνη Μαρούπα, δήλωσε στο ΕΡΤnews ότι μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει τη δικογραφία και πως η κατηγορούμενη βρίσκεται σε κατάσταση σοκ, τρέμει, δεν θυμάται ούτε τα στοιχεία της ταυτότητάς της και έχει δυσκολία στην επικοινωνία.

Αναφέρει επίσης ότι η 46χρονη αντιμετώπιζε κάποια ψυχιατρικά προβλήματα από 15 ετών, κάτι που θα εξεταστεί. Οι συγγενείς της κατηγορούμενης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι η γυναίκα που φρόντιζε με αγάπη την πεθερά και τον πεθερό της προχώρησε σε μια τέτοια πράξη.

Σημειώνεται πως 46χρονη είχε σύμφωνο συμβίωσης από το 2022 με τον γιο της 75χρονης, ο οποίος είχε δύο παιδιά από προηγούμενο γάμο. Η ίδια ήταν υποψήφια δύο φορές με τη Χρυσή Αυγή στη Θεσσαλονίκη, ενώ συχνά πυκνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναρτούσε κείμενα και φωτογραφίες υπέρ της εγκληματικής οργάνωσης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διπρόσωπος ο καιρός με 34άρια, μελτέμια και καταιγίδες - Πού περιμένουμε αστάθεια

Συνεχίζει να ταλαιπωρεί την κεντρική και δυτική Ευρώπη το κύμα καύσωνα που έχει εκδηλωθεί τις τελευταίες ημέρες και πλέον έχει μια τάση μετακίνησης προς τα ανατολικά, ωστόσο η Ελλά...

Πέραμα: Ρομά έβγαλε όπλο σε οδηγό λεωφορείου επειδή δεν σταμάτησε στη στάση που ήθελε

Ένα ιδιαίτερα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες (24/6) το βράδυ στη γραμμή 442 (Νίκαια – Πέραμα), όταν επιβάτης φέρεται να απείλησε οδηγό λεωφορείου και να έβγαλε όπλο μέσα στο όχ...

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...