Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ρέθυμνο: Επιχειρηματίας έπεσε θύμα απάτης - Άγνωστος του άρπαξε 2.800 ευρώ παριστάνοντας τον υπάλληλο δήμου

Ελλάδα

Ακόμη ένα περιστατικό τηλεφωνικής απάτης έρχεται να προστεθεί στη μακρά λίστα αντίστοιχων υποθέσεων, αυτή τη φορά με θύμα έναν επιχειρηματία στο Ρέθυμνο.

Ο δράστης, προσποιούμενος υπάλληλο του Δήμου Αγίου Βασιλείου, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον άνδρα και τον ενημέρωσε για δήθεν ανεξόφλητη οφειλή ύψους 2.800 ευρώ. Ο επιχειρηματίας, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε πράγματι συναλλαγές με τον δήμο, προχώρησε άμεσα στην κατάθεση του ποσού.

Λίγη ώρα αργότερα, ο απατεώνας επικοινώνησε ξανά, λέγοντάς του ότι η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε. Τότε το θύμα άρχισε να υποψιάζεται την απάτη και επικοινώνησε με την τράπεζά του για φραγή του λογαριασμού. Δυστυχώς, όμως, ήταν ήδη αργά, καθώς τα χρήματα είχαν κάνει φτερά. Η αστυνομία έχει ενημερωθεί για το περιστατικό και αναζητά τον δράστη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...