Κυριακή
28 Ιουνίου 2026

Σε εστιατόριο της Αθήνας δείπνησαν τα ζεύγη Μητσοτάκη - Αναστασιάδη

Ελλάδα
Δείπνο σε εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας είχαν μετά συζύγων ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Αναστασιάδης.

Ο Κύπριος Πρόεδρος βρίσκεται στην ελληνική πρωτεύουσα ενόψει της υπογραφής την Πέμπτη της συμφωνίας για τον αγωγό EastMed.

Θα κάνει Πρωτοχρονιά στην Αθήνα και με αυτή την ευκαιρία δείπνησαν σε χαλαρή ατμόσφαιρα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Για την υπογραφή της συμφωνίας για τον EastMed θα έρθει στη χώρα μας και ο Πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπέντζαμιν Νετανιάχου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πτολεμαΐδα: Χαρτομάντισσα εκβίαζε 41χρονο μετά τις προβλέψεις - Έχασε 4.770 ευρώ

Η χαρτομαντεία αποτέλεσε, σύμφωνα με την καταγγελία ενός 41χρονου άνδρα, την αφορμή για μια υπόθεση διαδικτυακής απάτης και εκβιασμού που εξιχνίασαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίω...

«Φρένο» του υπουργείου Μεταφορών στη διαφθορά σε διπλώματα και εξετάσεις οδήγησης

Λιγότερη γραφειοκρατία περισσότερη διαφάνεια. Αυτό είναι το νήμα που συνδέει τις παρεμβάσεις που δρομολογήθηκαν τους τελευταίους μήνες στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με στόχ...

Φόρτωση άρθρων...