Στον ένα χρόνο λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης η απήχηση του μέσου είναι άξια αναφοράς. Συγκεκριμένα, από τον Οκτώβριο του 2024, μέχρι φέτος τον Οκτώβριο, μετακινήθηκαν 27,04 εκατομμύρια επιβάτες και, κατά μέσο όρο, κάθε μήνα γίνονταν 2,4 εκατομμύρια επιβιβάσεις.
Την περασμένη Δευτέρα, μάλιστα, είχαμε την επανέναρξη της λειτουργίας του μέσου, ενώ αναμένεται η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης στην Καλαμαριά.
Κατ’ αυτό τον τρόπο, για πρώτη φορά, η πόλη θα συνδέεται ανατολικά - δυτικά με μέσα σταθερής τροχιάς, καθώς, πέραν του μετρό, ήδη, ο Δυτικός Προαστιακός έχει ξεκινήσει το δρομολόγιο από Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης προς Σίνδο. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο έχει διάρκεια 11 λεπτών και εξυπηρετεί ιδιαίτερα τους φοιτητές του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας.
Σε σχέση με τα λεωφορεία, το 2019 περισσότερα από τα μισά λεωφορεία του στόλου στη Θεσσαλονίκη ήταν εκτός κυκλοφορίας. Σήμερα είναι σε κυκλοφορία 510 λεωφορεία. Κυκλοφορεί, έτσι, το 80% του στόλου, από 41% το 2019. Ο δε μέσος όρος ηλικίας οχημάτων είναι 7,8 έτη, από 14,5 έτη το 2019.
Στο μεταξύ, 100 νέα λεωφορεία θα δοθούν στην κυκλοφορία μέσα στο πρώτο δίμηνο του 2026, ενώ τα πρώτα 50 ηλεκτρικά αρθρωτά λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ αναμένονται τον Ιούλιο.
Σε επίπεδο προσβασιμότητας, ήδη, έχουν τοποθετηθεί περισσότερες από 500 πινακίδες braille στις στάσεις ΟΑΣΘ και ο στόχος είναι για 1.000 πινακίδες έως το τέλος του έτους.