Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση το ζευγάρι από την Έδεσσα που έφαγε δηλητηριώδη μανιτάρια

Ελλάδα

Σε νοσοκομείο της Ιταλίας εξακολουθεί να νοσηλεύεται το ζευγάρι από την Έδεσσα που κατανάλωσε δηλητηριώδη μανιτάρια, με αποτέλεσμα να μεταφερθούν και οι δύο εκτάκτως με C-130 στη γειτονική χώρα για μεταμόσχευση ήπατος.

Ο γιος του ζευγαριού δήλωσε ότι οι γονείς του είναι σε «κρίσιμη αλλά σταθερή» κατάσταση.

«Βρίσκονται στα χέρια εξειδικευμένων και έμπειρων γιατρών στην Ιταλία», πρόσθεσε σε ανάρτησή του και ευχαρίστησε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό καθώς και τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων και το ΕΚΑΒ για την άμεση κινητοποίηση.

Ο ίδιος εξήγησε μιλώντας στην εκπομπή «Live News» του Mega ότι η κατανάλωση των δηλητηριασμένων μανιταριών δεν έγινε σε κάποια γιορτή, όπως είχαν αναφέρει αρχικά διάφορα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

«Δεν ήταν από γιορτή, ήταν από το βουνό. Άγρια μανιτάρια. Ο πατέρας μου (σ.σ.: τα μάζεψε). Απλά επειδή μένουν κοντά σε βουνό, έτυχε. Αλλά έτυχε να είναι δηλητηριώδη. Είχαν συμπτώματα με εμετούς, ναυτίες αλλά μετά από κάποιες ώρες. Σταθερή η κατάστασή τους, επικοινώνησα μαζί τους, τους είδα», σημείωσε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...