Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Στο Αττικό νοσοκομείο 13χρονη που πήρε ηρεμιστικά χάπια

Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε στο Αττικό νοσοκομείο όταν ένα κορίτσι μόλις 13 ετών μεταφέρθηκε εσπευσμένα στα επείγοντα καθώς κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα από ηρεμιστικά χάπια.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το κορίτσι, που πλέον νοσηλεύεται στο Αττικό Νοσοκομείο, βρισκόταν στο σπίτι της θείας της όταν διέφυγε της προσοχής της και πήρε τα ηρεμιστικά χάπια.

Μάλιστα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ το βράδυ της Τρίτης συνελήφθη η 63χρονη θεία της, που πρόσεχε την 13χρονη. Λίγες ώρες μετά η 63χρονη αφέθηκε ελεύθερη κατόπιν προφορικής εντολής του εισαγγελέα.

Το κορίτσι ήταν μαζί με μια φίλη της όταν εντόπισε τα ηρεμιστικά στο σπίτι της θείας της, τα πήρε και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο «Αττικόν».

Το 13χρονο κορίτσι νοσηλεύεται πλέον εκτός κινδύνου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στα Χανιά: Μαρτυρικός ο θάνατος της 45χρονης - Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση

Το χτύπημα στο κεφάλι ήταν το μοιραίο για τη ζωή της Σταυρούλας στα Χανιά, σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή. Ήταν τόσο δυνατό που της προκάλεσε συντριπτικό κάταγμα σχεδόν σε ...

Φόρτωση άρθρων...