Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Πόσοι πολίτες πήγαν στα νοσοκομεία με αναπνευστικά προβλήματα και τραυματισμούς

Ελλάδα

Συνολικά 29 άτομα που μετείχαν στις διαδηλώσεις στην Αθήνα βρέθηκαν στα εφημερεύοντα Νοσοκομεία της 1ης ΥΠΕ, από τις 11:00 το πρωί έως και τις 16:00, με ελαφρύ τραυματισμό και αναπνευστικά προβλήματα.

Όπως ανακοινώθηκε, 19 άτομα διακομίστηκαν με το ΕΚΑΒ και 10 πήγαν μόνα τους.

Ακόμα, από τους τραυματίες, 18 είναι άντρες και 11 γυναίκες.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια σχολεία καταργούνται τη νέα χρονιά: Συγχωνεύονται 70 Νηπιαγωγεία και 12 Δημοτικά

Νέες σχολικές μονάδες και σημαντική ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, του υπουργείου ...

Φόρτωση άρθρων...