Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Στο νοσοκομείο ζευγάρι ηλικιωμένων μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα στην ανατολική Θεσσαλονίκη

Ελλάδα

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν το απόγευμα δύο ηλικιωμένοι μετά από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο διαμέρισμα τους, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Η φωτιά προκλήθηκε σε διαμέρισμα δεύτερου ορόφου επί της οδού Γαμβέτα, στην περιοχή της Ανάληψης. Άμεσα έσπευσε δύναμη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που έθεσε την πυρκαγιά υπό πλήρη έλεγχο και απεγκλώβισε τους ηλικιωμένους.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ παρέλαβε το ζευγάρι που έφερε εγκαύματα και αντιμετώπιζε αναπνευστικά προβλήματα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Φόρτωση άρθρων...