Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Συμφωνία πενταετίας Ελλάδας–Βουλγαρίας για τη χρήση των υδάτων του ποταμού Άρδα

Ελλάδα

Μετά από διαπραγματεύσεις μεταξύ των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Βουλγαρίας, σε συντονισμό με τα συναρμόδια υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ολοκληρώθηκε η συμφωνία για τη χρήση των υδάτων του ποταμού Άρδα.

Συγκεκριμένα οι υπουργοί Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης και Georg Georgiev υπέγραψαν χθες, Παρασκευή 2 Μαΐου, Κοινή Δήλωση με την οποία, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΞ, «εξασφαλίζεται η παροχή από τη Βουλγαρία ικανής ποσότητας ύδατος για περίοδο 5 ετών, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή και αδιάλειπτη λειτουργία του αρδευτικού συστήματος και της αγροτικής παραγωγής στην ακριτική περιοχή του Έβρου, μετά τη λήξη της σχετικής εξηκονταετούς διακρατικής Συμφωνίας Ελλάδος-Βουλγαρίας».

Η ανακοίνωση για την υπογραφή Κοινής Δήλωσης Υπουργών Εξωτερικών Ελλάδας και Βουλγαρίας

Κατόπιν διαπραγματεύσεων μεταξύ των Υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Βουλγαρίας, σε συντονισμό με τα συναρμόδια Υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι Υπουργοί Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης και Georg Georgiev υπέγραψαν, την Παρασκευή 2 Μαΐου, Κοινή Δήλωση σχετικά με τη χρήση των υδάτων του Ποταμού Άρδα.

Με την Κοινή Δήλωση εξασφαλίζεται η παροχή από τη Βουλγαρία ικανής ποσότητας ύδατος για περίοδο 5 ετών, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή και αδιάλειπτη λειτουργία του αρδευτικού συστήματος και της αγροτικής παραγωγής στην ακριτική περιοχή του Έβρου, μετά τη λήξη της σχετικής εξηκονταετούς διακρατικής Συμφωνίας Ελλάδος-Βουλγαρίας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αγρίνιο: 26χρονος χτύπησε και έστειλε τη μητέρα του στο νοσοκομείο – Απείλησε τον πατέρα του με κυνηγετικό όπλο

Σοβαρό επεισόδιο ενδοιοκογενειακής βίας εκτυλίχτηκε σε χωριό του Αγρινίου, με πρωταγωνιστή έναν 26χρονο. Ο 26χρονος επιτέθηκε στην 49χρονη μητέρα του, τραυματίζοντάς την με ένα ξύλ...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...