Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Φάρσα οι απειλές για βόμβες σε κεντρικά σημεία της Αθήνας – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 του Μετρό

Ελλάδα

Φάρσα αποδείχθηκε το απειλητικό email που εστάλη σήμερα το πρωί σε υπηρεσία του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ και προειδοποιούσε για την τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών σε κεντρικά σημεία της Αθήνας.

Ειδικότερα, τo email που ήταν γραμμένο στο αγγλικά ανέφερε ότι θα εκραγούν βόμβες στο νοσοκομείο ΚΑΤ, στο Εφετείο Αθηνών στην οδό Λουκάρεως, και στο μετρό Συντάγματος.

Κατά τους έλεγχους που πραγματοποίησαν στα παραπάνω σημεία κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών της ΕΛΑΣ δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο.

Τέλος, αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 2 του μετρό. Με εντολή της Aστυνομίας, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, οι συρμοί πραγματοποιούν και πάλι στάση στον σταθμό «Σύνταγμα».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μέγαρα: Καρέ-καρέ η διάσωση 14χρονου και της μητέρας του που παρασύρθηκαν στη θάλασσα και βρέθηκαν δίπλα σε βραχονησίδα

Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε στην Πάχη Μεγάρων όταν 14χρονος παρασύρθηκε με σωσίβιο στη θάλασσα. Ο ανήλικος παρασύρθηκε περίπου 800 μέτρα από την ακτή, πλησιάζοντας μία βραχονησ...

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...