Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Συνελήφθη γυναίκα που έκανε χρήση ναρκωτικών μέσα στην Ευελπίδων

Ελλάδα

Χρήση ναρκωτικών μέσα σε κτίριο στα δικαστήρια της Ευελπίδων έκανε μία γυναίκα, η οποία συνελήφθη από δικαστικούς αστυνομικούς.

Ειδικότερα, η γυναίκα έκανε χρήση ακατέργαστης κάνναβης και έγινε αντιληπτή από τους αστυνομικούς της Δικαστικής Αστυνομίας που υπηρετούν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών.

Σε βάρος της ασκήθηκε ποινική δίωξη για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και παραπέμφθηκε σε δίκη.

Σύμφωνα με δικαστικούς αστυνομικούς, πολύ συχνά προχωρούν σε συλλήψεις ατόμων για αδικήματα που τελούνται εντός δικαστηρίων. 

Όπως αναφέρουν, καθημερινά συλλαμβάνουν άτομα για κατοχή ναρκωτικών ουσιών, όπως ακατέργαστη κάνναβη και κρυσταλλική αμφεταμίνη. 

Επίσης, προχωρούν σε συλλήψεις για παράνομη κατοχή όπλων και επικίνδυνων αντικειμένων, όπως μαχαίρια, πτυσσόμενες ράβδους και σιδηρογροθιές.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...