Σαββάτο
10 Οκτωβρίου 2026

Τέλη Κυκλοφορίας: «Τσουχτερά» πρόστιμα για όσους δεν τα πληρώσουν εμπρόθεσμα

Ελλάδα

Περιθώριο μέχρι τις 11 Ιανουαρίου έχουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για να πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας μετά την παράταση που δόθηκε από το υπουργείο Οικονομικών για τη διευκόλυνση όσων δεν πρόλαβαν για οποιοδήποτε λόγο να τα καταβάλουν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2018.

Προσοχή χρειάζεται στην τήρηση των ημερομηνιών, καθώς όσοι δεν τα πληρώσουν εμπρόθεσμα, θα τους επιβληθεί πρόστιμο εκπρόθεσμης πληρωμής που ισούται με το ποσό των Tελών Kυκλοφορίας για τους οδηγούς ΙΧ επιβατικών και δικύκλων.

Δηλαδή, όσοι πληρώσουν εκπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να τα πληρώσουν διπλά.

Υπενθυμίζεται ότι τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι τα ίδια με τα περσινά και οι ιδιοκτήτες οχημάτων, ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματός τους, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας που κυμαίνονται από 22 έως 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000, από 22 έως 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005 και από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010.

Μέχρι τις 11 Ιανουαρίου έχουν προθεσμία οι ιδιοκτήτες να θέσουν τα οχήματα και σε εκούσια ακινησία, αν το επιθυμούν.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Γρηγόρης Δημητριάδης: Συνεχείς επαφές στη Θεσσαλονίκη με στελέχη και νεολαία της ΝΔ – Το μήνυμα «Προχωράμε δυνατά»

Ο Γρηγόρης Δημητριάδης συνέχισε τις συναντήσεις του στη Θεσσαλονίκη με στελέχη της ΝΔ, μέλη της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και εκπροσώπους του αθλητισμού.

Άγιοι Θεόδωροι: Πέθανε ο ένας από τους δύο τραυματίες της έκρηξης στις εγκαταστάσεις της Motor Oil

Κατέληξε ο ένας από τους δύο εργαζομένους που τραυματίστηκαν σοβαρά στην έκρηξη στις εγκαταστάσεις της Motor Oil. Ο δεύτερος παραμένει διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση.

Φόρτωση άρθρων...