Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ανεστάλη η απεργία σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ

Τα δρομολόγια δεν θα ξεκινήσουν άμεσα, καθώς απαιτείται χρόνος για να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στη θέση τους. Τι αναφέρουν οι εργαζόμενοι.

Ελλάδα

Την αναστολή της απεργίας σε Mετρό, Hλεκτρικό και Τραμ ανακοίνωσε το Σωματείο Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή του Σωματείου Εργαζομένων: «Αφού η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ προσέφυγε χθες στη δικαιοσύνη κατά της απεργίας μας χωρίς αποδεικτικά στοιχεία, αναγκάστηκε να προσφύγει εκ νέου σήμερα με νέα αγωγή.

Έτσι μετά την απόφαση του δικαστηρίου που εκδίκασε την σημερινή νέα αγωγή και μας επιδόθηκε τώρα σας ενημερώνουμε ότι η 24ωρη απεργία για σήμερα Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου αναστέλλεται».

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση, τα δρομολόγια δεν θα ξεκινήσουν άμεσα, καθώς απαιτείται χρόνος για να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στη θέση τους.

Υπενθυμίζεται ότι αρχικά είχε αποφασιστεί ότι συρμοί του Μετρό και του Ηλεκτρικού (Γραμμές 1,2 και 3) θα παραμείνουν ακινητοποιημένοι όλη την ημέρα, ενώ το Τραμ κινούταν μέχρι και τις 13:30.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Επέστρεψαν νωρίτερα οι μωβ μέδουσες: Πού έκαναν την εμφάνισή τους και τι να προσέξετε

Οι μωβ μέδουσες εξακολουθούν να προκαλούν ανησυχία στους λουόμενους, ιδιαίτερα μετά τις έντονες πληθυσμιακές εξάρσεις που καταγράφηκαν τα προηγούμενα χρόνια σε αρκετές περιοχές της...

Συγκινεί ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς τα εκεί (βίντεο)

Μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε το πρωί της Δευτέρας ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Σινάνης, αναφερόμενος στη «μάχη» που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο. Μιλώντας στο Mega, ανέφερε ότι έχει ...

Φόρτωση άρθρων...