Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Τέμπη: «Διόρθωσαν» με μπλάνκο την ώρα αναχώρησης των δύο σταθμαρχών μετά το δυστύχημα (εικόνα)

Νέα δεδομένα για τους δύο σταθμάρχες που θα έπρεπε να βρίσκονταν στο σταθμαρχείο Λάρισας μέχρι τις 11 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου αλλά είχαν αναχωρήσει νωρίτερα δημιουργεί η αποκάλυψη ότι στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής έχει διορθωθεί με μπλάνκο η ώρα αναχώρησης των δύο που πλέον κατηγορούνται και επίσημα για εμπλοκή στη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

tempi-eggrafo

Στο έγγραφο που έφερε στη δημοσιότητα η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος φαίνεται ότι στην επίμαχη σελίδα από το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου έχει διορθωθεί με μπλάνκο η ώρα αναχώρησης των δύο σταθμαρχών - ως ώρα αναχώρησησης αναγράφεται 22:30.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην ...

Φόρτωση άρθρων...